Söndag=)

Hej! =D
I det här inlägget kommer jag visa julgranen som
vi pynta idag! Äntligen har vi gjort det, nu är det lite finare
i vardagsrummet=)
Jag hann inte göra pepparkakshuset idag=(
Men jag ska göra det imorgon eller på tisdag.
Idag var jag ju hos mina småkusiner det var jätte kul
att få träffa dom, för det var ett tag sen sist=)
Men nu är jag hemma, for hem typ vid 23.55 ungefär.
Jag har också julbakat idag, eller ja jag har inte bakat då,
men jag hjälpte till att typ göra våra myrstackar eller va de nu
heter dom gjorde jag iaf. runda och strödde över strössel över dom.
Dom ska vi ha till jul, och imorgon ska vi baka mer julgodis<3
Sen har jag typ inte gjort så mycket mer nu på kvällen.
Jag ska snart se Hell´s kitchen finalen snart, jag spelade in
det, jag ser det nästan aldrig, men ibland. Och jag ville
se vem som vann. Undra vem som vinner..
Men ja nu ska jag gå,
Hejdå<3


Här är våran julgran! =)

=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0