Onsdag=D

Hej! =D
Innan jag börjar vill jag bara skriva god jul till alla!
Äntligen är det julafton, jag har längtat jätte mcyket!
Jag har haft fullt upp hela dagen, och det kommer mycket
mer.
Imorse så vakna jag vid halv 9 för jag skulle fara till hästarna tidigt.
JAg skulle öppna 2 paket som jag fått nu på morgonen.
Då fick jag en sån där choklad Paradis. Jättegott.
Sen så fick jag 2 jultäcken asså till hästarna! Det var jätte
fint och sött. Det var rött med vitt omkring det och det stod merry cristhmas och
mer. Jättefint va de! Sen så satte vi på dom täckena på morgonen och gav
dom varsin fina jultårta som det var äpplen morötter på ett sånt där
stort runt knäckebröd! Det tyckte dom va gott.
Sen så satte vi på dom tränset och red ut på morgonen, gud
vad det var härligt! Vi red barbacka eller vi satt på jultäckerna
då. Dom var så söta mina små hästar.
Och sen när jag kom hem så fick jag en limpa och varmchoklad med
marschmellow i, javet inte hure stavas men.
Det var gott. Sen så var jag tvungen att städa mitt rum.
Jag gav också julklapp till Kajsa(hunden) och hon fick
först ett gossedjur som hon tyckte om och började busa med det.
Sen fick hon jättemycket hundgodis som hon fick äta.
Sen så fick Lina(kaninen) en stång somdet var "djurpopcorn" på.
Det tyckete hon va gott.
Sen fick Lilly(marsvinet) samma som kaninerna!
Och nu så har min mammas moster och min morfar
kommit, vi såg på kalleanka och det där som brukar visa
klockan 3. Vi gör det varje år. Och snart kommer mina småkusiner.
Sen igen ska jag till hästarna och släppa in dom, men före det så ska
jag äta julbord=)
Sen så öppnar vi paketen!! =D
Men måste gå nu,hejdå<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0