Måndag=)

Hej! =D
Snar kommer Sara hem till mig och då ska vi gå på stan tsm,
det ska bli kul<3
Jag ska köpa julklappar och sånt.
Hon kommer typ om 8 min, men vi ska typ på
stan då eller klockan 2 eller 3, javet inte riktigt.
Sen så har jag varit hos hästarna och släppt ut dom nu
på morgonen men det var ett tag sen.
Jag har också sett filmen Air Bud, det handlar
typ om en hund som är jätte bra på basket men det
är nån som försöker ta honom typ hela tiden, men ja.
Men hunden är jätte söööt,<3
Det är rasen golden retriver eller ja vet inte hur de
stavas, men han är iaf. jättesöt!
Sen så nu sitter jag här och skriver.
Senare idag måste jag hjälpa mamma att städa
köket. Det orkar jag verkligen inte, men måste.
Jag ska också göra pepparkakshudet idag! =D
Eller det beror på om vi hinner idag, men det tror jag.
Vi får se=)
Då tar jag kort på det och lägger ut det här,=)
Men ska gå nu, hejdå<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0