Måndag=)

Hej! =D
idag så har jag varit med mina kusiner=)'
Idag kom mina andra kusiner hem, så vi var med både dom
och småkusinerna.
Jag har varit hos hästarna, =)
Sen så varjag hos min morfar med kusinerna.
Sen så skulle jag följa med mina kusiner till en djuraffär.
Dom skulle köpa 2 nya degusar=)
Ni kanske inte vet vad detär för något men det är blandning mellan
en råtta och en ekorre,dom är söta!
När vi var där så köpte jag lite saker till mina djur Lina och Lilly.'
Dom fick mke godis och sånt därmat som dom tycker om=)
Sen for vi hem´till dom óch höll i dom och så.
Nu sitter vi framför datorn och busar ;D
Men imorrn skriver jag om vad jag fått i julklapp.
För jag hinner inte nu =D
Ska väll gå på stan nån dag också,det är ju typ rea på ganska mycke.
Men måste gå nu, hejdå!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0