Lördag=)

Hej igen! =D
Idag så har jag inte gjort så jättemycket, det har varit ganska
tråkigt faktiskt...
Fast jag ska göra mycket senare idag!
Men min pappas syster var typ nyss här och då satt vi och fika. =D
Men vi ska typ snart bort nu också, till min mammas kompis!
Och nu ska vi snart baka till jul, då ska jag hjälpa för jag
tycker det är kul att baka! Jag bakar typ mest muffinsar haha.
Sen i kväll så ska vi pynta granen! =D
Jag ska lägga in en bild på den så man får se hur den ser ut och så.
Jag hade tänkt och vara med mina kuisner idag men jag vet inte om
jag hinner men jag får se. Men mina småkusiner kommer ikväll och mina
andra kusiner far bort ikväll! Jag ska träffa mina småkusiner imorgon=)
Asså tänk att det bara är 4 dagar kvar till julafton! =O
Jag längtar så mycket, jag undra va jag får. Fast jag har ju
redan fått en julklapp av sara<3
Sen så har jag faktiskt en till blogg, fast inte ensam då, den
startades igår, jag har den med min kompis Maja och min
syster Alicia!=)
Sen så ska vi göra vårat pepparkaks hus, det är typ några som
gör egna asså inte hus, men vi gör typ alltid hus! =D
Förra året gjorde jag det med mina kusiner, men den här gången
blir det inte, för dom far ju bort ju.
Men vi ska ändå baka ett!
Ja jag tror jag har inge mer att skriva om idag iaf.
Men det kommer in en bild på granen! Om jag lyckas ta ett kort med
min kamera, den har slut batteri ska gå och ladda den nu.
Hejdå! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0