tisdag=)

Hej! =D
Idag var jag tvungen att vakna klockan 11.00 för jag
skulle och äta på nån resturang med släkten. Jag kunde
sovit längre men jag fick inte.. heheh.
Då åt jag köttbullar och potatis och  mycket annanas.
Sen så for vi där ifrån och då skulle vi på stan.
Jag köpte nya klackeskor som ser ut såhär:
Dom är svarta och har ett band längst upp och en knapp där
och samma sak där nere.
Sen  så köpte jag ett vitt linne. Det är ju typ rea på allt så.
Sen så for vi hem och då var jag tvungen att rensa marsvins buren.
Men nu sitter jag och håller i mitt marsvin Lilly.
Men det är så synd för min syrras marsvin har fått ganska
många tumörer nu=(=(=(
Snart ska jag ut med Kajsa.
Jag lovade ju att jag skulle skriva vad jag fick i julklapp och det
tänker jag också göra=D

- en plattång=)
- kung fu panda på xbox 360=)
- kung fu panda filmen=)
- ett svart överlakan till sängen=)
- 2 vita kuddar=)
- the sims 2 lägenhet=)
- suddigum=)
- scrapbooking tejp=)
- nya ridhandskar=)
- nya ridbyxor=)
- nya uteteckisarridbyxor=)
- 2 nya ridtröjor=)
- ridsockar=)
- 2 jultäcken till hästarna=)
- chokladask=)
- en låda med olika små saker till scrapbooking=)
- srk dressen=)(byxor och en jacka)
- ett underställ=)
- tighst=)
- en vit tunika=)
- ett halsband=)
-ett nattlinne=)
- 2 hårspray=)
- en badsak=)
- vita stövlar=)
- en till badsak=)
- en deo=)
- ett dressyrspö=)
-skrivpapper=)
- mascara=)
Sammanlagt blire 34  saker =D

Men nu måste jag gå ut med Kajsa, hejdå<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0