Lördag=)

Hej! =D
Förlåt förlåt förlåt att jag inte har skrivit på jätte länge!
Men jag har bara inte hunnit.
Men jga kan berätta vad jag har gjort och sen imorgon ska jag skriva vad jag
fått i  julklapp! =D
För jag hinner inte nu.
Dom senaste dagarna har jag haft gäster eller varit bortbjudna.
Dan efter julafton så kom min morfar och min mammas moster
och vi åt lite julbord och nån efterätt. Det var gott.
Sen så hade jag farit till hästarna osv.
Och på fredagen så var vi bortbjudna på middag hos
min pappas kusin. Men innan hade vi varit och ridigt hästarna.
Vi red ut, et var jätte härligt=)
Sen så var vi där till typ 12.
Sen så idag så for jag till hästarna klockan kvart i 1 och red ut
igen, och det var också lika härligt=)
Sen så kom jag hem och mina små kusiner hade kommit, dom är fortfarande
här=)
Sen så kom Sara förbi<3
Och nu är vi här och fotar med hennes nya kamera ;D
Och jag har varit till hästarna och släppt in dom för dagen!
Ja det är vad jag har gjort dom senaste dagarna =D
Men nu måste jag gå, hejdå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0