Fredag=)

Hej! =D
Just nu så gör jag inget. Det är tråkigt.
Sara for vi typ kvart över 2 eller javet inte riktigt. Sen hon for så har jag typ inte gjort något.
Jag ska iaf. snart till stallet. =D
Sen så är det så bra att Kevin vann i idol! Han var så bra!<3
Hans låt är också jätte bra! Sitter och hör på den nu.
Nu sitter jag och chattar på msn.
Jag längtar jätte mycket till julafton! =D
Jag vet inte vad jag ska få för något. Jag har önskat med ågra saker men javet ju inte
om jag kommer få det eller inte. vad mer..?
Justja jag var ute med min hund Kajsa! =D
Det är så halt nu jag snubbla typ hela tiden. Det går typ inte att göra
nått ute nu, bara sitta här inne och tråka! Jag vill att det ska bli sommar så man kan
fara och bada och allt! Det ända bra med vintern är att det är julafton och nyår då!
Det är det ända roliga!
Men mina småkusiner kommer imorgon! Det ska bli jätte kul, träffar inte dom så ofta
eftersom vi bor ganska långt ifrån varandra.. Men dom ska komma imorgon och jag vet inte om vi
ska träffa dom på lördagen, men vi ska träffa dom på söndagen! =D
Nu har jag inge mer att skriva.
Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0